Home » » حنان غانم تكتب : وانا ايه ذنى..؟!

حنان غانم تكتب : وانا ايه ذنى..؟!

رئيس التحرير : Unknown on الجمعة، 22 نوفمبر 2013 | 5:41 ص


جلبى ياجلبى...جلبى ياجلبى . وبحب الواد.... وانا ايه ذنى..اه ياجلبى .الواد ساكن

جنبى على .طول ...اه اه ..وفى حبه الجلب مش مسئوول ..اه ..اه وبحبه وانا

ذنبى ..اه ياجلبى ..الواد زى الشربات اه اه وكل البنات فى حبه تصحى وتبات

..اه اه .يا.جلبى .. جلبى .ياجلبى .من و كتر البنات اه اه خايفه لا يكون حبى فى

جلبه مات ..اه اه ...ياجلبى .مولع نار اه اه والواد جلبه اسى وجبار ..اعمل ايه

ياجلبى ..الواد مانجة ياولاد ..اه اه و حبه فى جلبى ..

فاض وزاد .نفسى الواد يبطل عناد .ويجينى فى الميعاد ..يخطبنى من عمى

وينسينى همى ...اه اه ...اه ياجلبى .الواد خدوده زى التفاحة اه اه ..ده انا فى حبه

متهنية ومرتاحة اه اه ...الواد زى السكرة اه اه ..انا فى بعده عايشه فى مرارة ..واى

بت هتقرب له ..هضربها بالمسطرة .اه ..اه اه ياجلبى بحب الواد انا ايه ذنبى

الواد شغله فى اسوان ...اه اه ..وهيخدنى اتفرج على الخزان ..ويركبنى حصان ..اه

اه ياجلبى وحبى فى جلبه يزهر ويبان اه اه ياجلبى ....الواد اصله من منوف اه اه

مهما اعمله.. فىا والله مابيشوف حتى لو اكلته لحم خروف ..اه اه ياجلبى ..جلبى

ياجلبى ...الواد امه.. من المنصورة ...اه اه وعايز يتجوز بنت خاله السنيورة

..وشايفنى ال ايه دبدوبة وزى الكورة ..اه اه ياجلبى جلبى ياجلبى

الواد ساكن فى الجيزة ..وشايف كل البنات متساوى بريزة ..مع انى حلوة ولذيذة

اه اه ياجلبى ياجلبى .....الواد رايح مرسى مطروح وسايب جلبى عليه مجروح

مدبوح ....وطول النهار ببكى على حبى فوج السطوح ...وهو خلاص بجى زى اللوح

اه اه ياجلبى جلبى ياجلبى ....الود ضحك عليه وشمت الناس فيا ..بعد ماعملت

لأمه الجمعية ...ياخد الفلوس ويفرتكها فى القناطر الخيرية على البت ديه والبت ديه

وسايب النار تئيد فيا اه اه ياجلبى اه ياجلبى

تخاريييييييييييييييييييييييف حنان غانم
إنشر هذا الخبر :

إرسال تعليق