Home » » حنان غانم تكتب : جمهورية رابعة العداوية ؟؟

حنان غانم تكتب : جمهورية رابعة العداوية ؟؟

رئيس التحرير : Unknown on الأحد، 21 يوليو 2013 | 4:51 ص

ياسلام ياسلام __بقى عايزنى اتكلم عن الاخوان واقول

الاوصاف اللى فيهم اللى ماينفع تتحكى ولا تتقال __ولا عمرى هقول

عليهم انهم اتولدوا من غير مخ

_ولا هقول انهم فى رابعة قاعدين ___وعلى الاشارة مسيطرين

ولا هقول انهم بيخلوا النسوان دروع بشرية__ وبيقفوا فى نفق العروبة

لغاية

رابعة العداوية ______وهى كل واحدة من النسوان ديه بتطلعلها بميه

لحلوح

ويمكن كمان 300 مية ____بس المهم مايتخانقوش على مين اللى

هيبقى رئيس جمهورية رابعة العداوية _ونلاقى بديع بيقول انا أولى من

أى

مره من النسوان دى __وطبعا من غير كلام ولا اى صدام هيقوم قوام

وهيبقى رئيس جمهورية شارع الحجاز طبعا هكون حجازى _-وهتقوم

مشكلة كبييييرة

وعركة مابين الجمهوريتين __وانا بقول ان الحق عندهم هما الاتنين ___

ماهو لازم كعك العيد يتعمل فى حمهورية من الجمهوريتين وياترى شرعية

كعك العيد هتكون مع اى جمهورية _____المهم ياخويا انت وهى انا مش

هقول اى حاجه ولا هتكلام اى كلام عن ا اى اخوان ولا عن اخوانية __ولا

ليه دعوة باى جمهورية __خلينى انا مع جمهورية نفسى عايشه كده

ومتهنية __روح ياخويا قول الكلام ده بعيد عنى وبعيد عن الصفحة دى

___احس ما ارفع عليك قضية ___وتقول عليا انى ست مفترية ____

بس والنبى انا لا بيا ولا عليا ولا عايزه اتكلم عن دى ولا عن ديه

قولولى اعمل ايه فى ايديا ديه ___ماهو كله من ايديا وانا ذنبى ايه يا بس

عنيه كان نفسى اعيش فى حالى فى الدنيا ديه وابعد عن التخاريف ديه

وربنا ياخويا يسترها عليك وعليا ويبعدنا ويبعد بلدنا عن الغمة دىه

تخاريف كاتبة

حنان غانم
إنشر هذا الخبر :

إرسال تعليق