Home » » محمد بسيونى يكتب : انا حيران فيه وفيكم ...............؟؟؟

محمد بسيونى يكتب : انا حيران فيه وفيكم ...............؟؟؟

رئيس التحرير : Unknown on الثلاثاء، 24 سبتمبر 2013 | 2:50 م

محمد بسيونى

- انا حيران اكتب في موضوع قطر والاتنين مليار الي رجعوا ولا 500 مليون الي حجزهم امريكا..ولا حكم الاخوان ولا عمايلهم الي في المدارس والي في الشارع ولا الاشغالات الي في الشارع 

2- حيران فيكم عندما اكتب موضوع خفيف اشوفكم تكتبوا وتعلقوا كتير ..ولما اكتب موصوع مهم او يكون فيه مشاركه اجتماعيه اشوفكم ...............

3- حيران في نفسي اني ممكن افتح الفيس ساعه ولا يقنعني فيه اكثر من خبر هام 

4- حيران فيكم انكم بتستهلكوا وقت كتير جدا علي الفيس ولا نستطيع عمل تواصل حقيقي بيننا

إنشر هذا الخبر :

+ التعليقات + 1 التعليقات

25 سبتمبر 2013 في 3:17 م

أحبيبي.....

مسيو بسيونى لو كنت نسيت النظام الأسبق الى حضرتك كنت جزء منه أنا مش ناسى
مسيو بسيونى لو كنت ناسى بلطجيتك أيام إنتخابات 2010 إنت وفوده أنا مش ناسى
مسيو بسيونى لو عايز تقنعنى إنك دلوقتى مناضل ثورى من أجل الحرية والكرامة الإنسانية أنا مش مصدقك
مسيو بسيونى لو انت بتفتح الفيس لساعات عشان معلومة واحدة مفيدة أحب أفكرك إن الإنترنت مش هو بس الفيس بلاش تماحيك
مسيو بسيونى لو إنت بتتكلم عن موضوع قطر وأمريكا تقدر تقولى حملتك الإنتخابية الى صرفت كتييييييييييييير مصادرها إيه ؟
مسيو بسيونى لو إنت بتتكلم عن التواصل والحقيقى أنا بتواصل معاك أهو

أه متنساش تبحث عن الأي بي بتاعى عن طريق مكتب الوزارة فى القاهرة

إرسال تعليق