Home » » حنان غانم تكتب : الشعب بيقول غور يا مرسى مع جماعة الشر ؟!

حنان غانم تكتب : الشعب بيقول غور يا مرسى مع جماعة الشر ؟!

رئيس التحرير : Unknown on الخميس، 1 أغسطس 2013 | 11:32 ص


انا خلاص زهقت من الاخوان وقرفت من الكلام عليهم واليوم العبيط

والناس العبيطة اللى خلوا مرسى رئيس مصر . مليت كمان من الكلام فى

السياسة احنا نفكر ياجماعة فى نفسنا شوية .ونشوف هنجيب لبس

العيد للعيال منين .ونفكر فى كعك العيد ...الا بصحيح هما الاخوان

المعتصمين فى رابعة العداوية ..هيغملوا الكعك ولا هيشتروا كعك جاهز

ولو كانوا هيعملوا الكعك ..تفتكروا اللى هيعمله مين

يانهار عبيط لو عملوا عيش شمس ولا سلقوا بيض وقالوا هو ده كعك ..ماهو

عادى الفهم عندهم مفيش خالص بعيد عنك ..انتم نسيتوا انهم شايفين

الشعب كله طالع يقول غور يا مرسى وهما يقولوا الشرعية والصناديق

ايه بسم الله ماشاء الله ربنا عطاهم كل حاجه وخد منهم العقل والقلب

....خلينا فى المهم تفتكروا هيعرفوا يعملوا كعك ولا هيوكسونا زى كل ماوكسونا

فى كل حاجة ...فضيحة ادام المجتمع الدولى لو قيادة الاخوان معرفتش
تعمل كعك ..

تخارف كاتبة

حنان غانم
إنشر هذا الخبر :

إرسال تعليق