Home » » اللهم حبك ارتضيت..بقلم : احمد فخرى

اللهم حبك ارتضيت..بقلم : احمد فخرى

رئيس التحرير : Unknown on السبت، 19 يناير 2013 | 11:47 م

صورة: ‏اللهم حبك ارتضيت
 ولعهدك ...أنا وفيت 
ولك........ أنا صليت
وصمت وزكيت وحجيت
وباسمك أنا سميت 
وحبك فى قلبى أنا خليت
واللى حبك أنا حبيت
بعت الدنيا وربى اشتريت
والمعاصى أنا مليت
 والشيطان كمان اتحديت
 وللتوبه ياربى لبيت
وجيت ياربى لحد البيت
تايب و لك أنا دعيت
رضاك ربى اتمنيت 
وخوفا منك أنا بكيت
سامحنى يارب لو عاصيت
حبك فى قلبى أنا حسيت
رحالى الى بيتك شديت
وعلى المصطفى صليت
يارب جنتك....... اتمنيت‏

اللهم حبك ارتضيت
ولعهدك ...أنا وفيت 
ولك........ أنا صليت
وصمت وزكيت وحجيت
وباسمك أنا سميت 
وحبك فى قلبى أنا خليت
واللى حبك أنا حبيت
بعت الدنيا وربى اشتريت
والمعاصى أنا مليت
والشيطان كمان اتحديت
وللتوبه ياربى لبيت
وجيت ياربى لحد البيت
تايب و لك أنا دعيت
رضاك ربى اتمنيت 
وخوفا منك أنا بكيت
سامحنى يارب لو عاصيت
حبك فى قلبى أنا حسيت
رحالى الى بيتك شديت
وعلى المصطفى صليت
يارب جنتك....... اتمنيت

بقلم : شاعر الشباب المهندس احمد فخرى


‏شاعر الشباب المهندس احمد فخرى‏
إنشر هذا الخبر :

إرسال تعليق