Home » » حنان غانم تكتب : عيونك مغارة...سلامتك من فورة الدم ...؟؟؟

حنان غانم تكتب : عيونك مغارة...سلامتك من فورة الدم ...؟؟؟

رئيس التحرير : Unknown on الأربعاء، 18 سبتمبر 2013 | 8:35 ص

انا امورة حلوة اوى و سنيورة ..

بس حظى ياعينى .عامل زى الكورة كل..

شوية يجيب فى دماغى فورة.......

فورة ايهّ .اللى هتجيبها الكورة... ؟؟؟؟

فى دماغك ياحلوة.ياسنيورة ؟؟؟؟

...فوره الدم ياعزيزى اصلها..

فى ثانية بتيجى ومفيش حاجة فى ايدى ...

سلامتك من فورة الدم . يامورة.. ومين ده ؟

اللى يقدر يأذيكى ياسنيورة ده انتى مرسومة..

بمظورة ....عيونك مغارة...

تتوه قلوب ..وكلهم فى حبك حيارة....

.نفسهم يشوفوا منك نظرة ترحم القلوب.

اللى حبك خلاهم سكارى من غير مايشربوا لا.

كاس ولا سيجارة..ورموشك سينارة.تصطار.


الف قلب وفى حبك يدوبوا ويدهولوا ولعشقك.

تصطاديهم بمهارة ...اه منك يامكارة ..ومن.

لونك الخمرى اللى مخللى عقل الرجالة يطير.

اسرع من الطيارة ..والامارة ,, غيرة كل ستات.

الشارع والحارة ..وبعد ده كله بتشتكى ياجبارة.

اه ....اه ..لو تعرف اللى بيا ده الصبر زهق.

من صبرى .وتعبوا من تعبى المداوية ..

وانا صره فى قلبى ومخبية ..لا حد حاسس.

بيا ولا فى ايد تمسح دموع عينية ..وتطلع.

شوك من قلبى المحروق وبمحبتها القلب..

يروق ...مش بقول لكم انا حلوة وسنيورة.

وحظى بيلعب بيا الكورة ...وطول النهار.

البها معايا هزار ومبهدلنى ليل نهار .ومخللى.

حياتى مولعة نار ..والنبى ياحظى تبطل هزار.

وتبص عليا حتى لو بمنظار وتخدنى بحنية.

وبلاش تقسة عليا ..ده انا نفسى اعيش فى.

الدنيا ..شوية. متهنيه .,,وانسى اللى عملتوه.

فيا ياحظى واخدك بالحضن وادادى فيك.

وتدادى فيا ...اه لو حظى يرضى عنى شوية.

كنت افرح واقول انا امورة حلوة وسنيورة.

وهشوف الدنيا فى اجمل صورة ....

تخاريف كاتبة...


حنان غانم
إنشر هذا الخبر :

إرسال تعليق