Home » » حنان غانم تكتب : اصحى الذكريات والشوق

حنان غانم تكتب : اصحى الذكريات والشوق

رئيس التحرير : Unknown on الثلاثاء، 4 مارس 2014 | 7:09 ص

اقولكم ايه ولا ايه وعلى ظهر وبان وكان

مستخبى فى قلبى من زمان ..ما انا.فى

حبه ياما شوفت الهجر والحرمان ..

واول ماشوفت عنيه نسيت القسوة

الظلم اللى شوفتهم على ايديه ...

و كنت هضعف واجرى عليه

وارمى نفسى فى حضن عينيه

كنت هضعف واحن تانى له

واصحى الذكريات والشوق

والحنين اللى فات والقلب اللى

فى بعده جف ومات ...وضعفت

اول ماشوفت عينيه لقيت قلبى

هينادى عليه ورجعت اقول ليه

ياقلبى تحن تانى له ؟ لا ياقلبى

ياقلبى لااااا ليه تضعف تانى بعد

ماضيع منك الحب والامانى عايز

تشوف منه ايه تانى ؟ اوعاك ياقلبى

تضعف تانى ..افتكر ياقلبى جرحك

اللى لسة بتقاسيه .!! ليه ياقلبى بتترجانى

ارجع تانى ..ونسيت ان هو ده اللى اذانى

واكان سبب حزنى وحرمانى ..اعمل فيى

ايه يا ايديا وانا شايفه ايه مشتاقة تلمسى ايديه ؟؟

و قد ايه عيونى فرحت لما بس لمحت عينيه ليه

صحا احساسى واشواقى له ..

وعيونى دمعت من كتر اشتيقاقى

لكن كرامتى وكبريائى كانو اقوى من اللى بحس به

ورجعت اقول ياقلبى اوعاك تضعف تانى

وافتكر جرحك ياقلبى اللى لسة بتقاسيه

ياه كنت هضعف اول ماجت عينى فى عينيه

كنت هضعف واحن تانى وانده عليه واجرى

وارمى نفسى فى حضن عينيه ..ياقلبى اعقل

وافتكر وبلاش تضف تانى له ..

تخاريف كاتبه

حنان غانم
إنشر هذا الخبر :

إرسال تعليق