Home » » عبدالباسط محمد يكتب :مافيش يا مصر زييكي وأنا ف بعدك ماليش بعدك وأنا ف قربك بأموت فيكي

عبدالباسط محمد يكتب :مافيش يا مصر زييكي وأنا ف بعدك ماليش بعدك وأنا ف قربك بأموت فيكي

رئيس التحرير : Unknown on الخميس، 5 ديسمبر 2013 | 6:43 ص

 
أقول فيكي مايكفيكي مافيش يا مصر زييكي وأنا ف بعدك ماليش بعدك وأنا ف قربك بأموت فيكي بحب مداخلك البحرى وضفة أهلك الشرقين وخفة دم ورجولة شهامة ناسك الطيبين وبعشق كل من قبلي ملامحه واخدة طمي النيل ومغرم باللي بيمجد وحافظ صم قرأنك ومعجب باللي بيصلي ف قلبه حروف أناجيلك بطيبة نفس ومحبة بيدعي ف سره يحميكي بحب جنودك الجاسرين أسود واقفة علي حدودك مابيهيبهمش خوف ولا موت حياتهم كلها وجودك وعقلي وقلبي أقباطك ولمة جمــع أفرادك وشيخك جنب قسيسك بيحموا كل أبوابك ومن خلفك لمين خالفك وقدامك وبين صفك لأى حد بيفكر يبص بعينه لعنيكي .بأموت فيكي

.............

عبدالباسط محمد
 
إنشر هذا الخبر :

إرسال تعليق