Home » » حنان غانم تكتب : منك لله ياقلب ضحكت عليا باسم الحب.

حنان غانم تكتب : منك لله ياقلب ضحكت عليا باسم الحب.

رئيس التحرير : Unknown on السبت، 28 سبتمبر 2013 | 4:15 م


منك لله ياقلب ضحكت عليا باسم الحب.. اعمل فى ايه ماهو قلبى وماينفعش ادعى عليه.

ده طول عمره . صابر عليا وكنت دايما.. اشد واضغط عليه ومافى يوم اشتكى منى وقال. 

بتعملى فيا كده ليه وطول النهار اطلع عنيه وكان.

تأثيرى اوى عليه ..وماخلى حد يقدر يقرب له .

والحب ماكان يقدر يحلم به ولا فى كلمة تأثر فيه

بس ياخسارة ياقلب اضحك عليك وطبيت وكل. 

الدروس. نسيت. اتارينى كنت بفهم قلب عبيط . 

يخرب بيتك ياقلب انا طول ..عمرى بعيده....

عن الحب . تيجى انت فى ثانية من خيبتك.. تخلينى اقع على بوذى فى الحب واطوب...

بكره ياحلو نشوف هايتفرج على خيبتى.... وخيبتك الوف..ينيلك يامكذوب ده انا هاضرب.. وشى بالكفوف. وعلي حبيبى فى كل حتة اسأل.. واطوف ..واقف فى وسط الصفوف واقول.....

ده قلبى كان عليه ملهوف وحبه ليا كان....... موصوف وليه اقف فى وسط الصفوف....... شوفت بقى ياقلبى يامهفوف خليتنى اجرى....

واتحايل عليه يحس بيا و يرحمنى ياموكوس...

ده انا ياما كنت على القلوب برمى و ادوس.. ولا يهمنى حب ولا حنية ولا فلوس ولا فى...

حد يملى عينية ولا فى اى كلمة ممكن تاثرفيا....

تيجى انت بهبلك تخليه يحكم ويتحكم فيا.... وبنظرة يأثرعليا واتمنى اعيش معه لحظة حب.. وحنية النبى تتلهى فى شريانك ياقلب. اخرتها... يستخفلك واحد معجون بالكدب ومن كلمة وحدة...

يشدك ويجذبك للهباب الحب الله يسامحك ياقلب..

وقعتنى فى الحب بس هاقول ايه غير يارب.... ينقذنى من ده حب ويهدي ليا القلب ويعقل......

ومايغرقنى تانى فى الحب ..قولوا معايا يارب...

تخارييييف.... حنان غانم...

إنشر هذا الخبر :

إرسال تعليق